قوانین و مقررات فروشگاه

شرایط و قوانین

 توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه مهركبير منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود به شرح ذیل است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی مهركبير تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  • قیمت اعلان شده در داخل سایت برای هر محصول, قیمت تمام شده آن محصول با احتساب کلیه هزینه های خدماتی میباشد و خریدار تنها موظف به پرداخت همان قیمت میباشد و فروشگاه مهركبير هیچگونه وجه اضافه ای را جهت تحویل کالا طلب نخواهد کرد.
  • خریدار موظف میباشد که مشخصات ،اطلاعات پستی و تماس خود را به صورت دقیق وارد نماید در غیر اینصورت بروز هر گونه مشکلی به عهده وی خواهد بود.
  •  ارسال کلیه سفارشات فروشگاه مهركبير از شرکت واسط خدمات پستی طرف قرارداد با شرکت پست جمهوری اسلامی و متعاقبا” تحت نظرشرکت پست میباشد و مسولیت تحویل محصولات با شرکت واسطه میباشد.
  • اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
  • برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی  بسته بندی دریافتی و پلمپ بودن بسته در حضور مامور تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق واتس اپ و یا صفحه “تماس با ما” این موارد به واحد پس از فروش اطلاع داده شود.

شرایط استفاده از سرویس بازگشت کالا

کلیه محصولات به شرح ذیل شامل استفاده از خدمات بازگشت کالا و پرداخت وجه مشتریان میباشند.

مغایرت کالای خریداری شده

در صورت مغایرت کالای خریداری شده با کالای تحویل داده شده,  حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق واتس اپ, ایمیل و یا  فرم تماس با ما اطلاع داده شود. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی و مخدوش کردن هولوگرام  وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد (کاملا” پلمپ باشد)

ایراد و اشکال در کالا

  • در صورتی که کالا خریداری شده توسط شما دارای ایراد و اشکال باشد, مشکل کالا میباست حداکثر در مدت 5 روز به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
  • استفاده از این سرویس منوط به ارسال  کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه و عدم مخدوش نمودن هلوگرام و  محافظ کالا میباشد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات آن) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • هرگونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن و جعبه کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

انصراف از خرید

 اگر از خرید خود منصرف شده و هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد خدمات پس از فروش از طریق فرم تماس با ما و یا واتس اپ اطلاع دهید.

نحوه ارسال کالا  برای ما

لطفاً قبل از هر اقدامی از طریق فرم تماس با ما و یا ارسال پیام در واتس اپ تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا” خودداری فرمایید.

پس از انجام هماهنگی , کالا را حتما به وسیله شرکت پست ارسال بفرمایید و پرداخت هزینه حمل آن در صورت وجود ایراد و یا مغایرت با فروشگاه میباشد, لذا قبض پستی را حتما ضمیمه بسته نمایید.